Veelgestelde vragen

We kunnen het ons voorstellen dat je misschien nog vragen hebt. Daarom hebben we de veelgestelde vragen voor je op een rij gezet. Staat je vraag er niet tussen? Twijfel je? Of heb je misschien hulp nodig bij het bestellen van jouw sunscreens? Neem dan gewoon contact met ons op.

Neem contact op

De sunscreens worden zorgvuldig opgerold en in een doos verpakt. Wij verzenden de bestelling met onze vaste transporteurs. Voor pakketten tot 170cm is dat PostNL en voor grotere pakketten is dit Beentjes Transport.

Na het ontvangen van de betaalbevestiging, wordt jouw SunWise sunscreen in 5 werkdagen geproduceerd. Daarna wordt de bestelling meegegeven aan onze transporteur. Meestal wordt de bestelling in Nederland binnen 1 á 2 dagen geleverd (zondagen niet meegerekend). In België bedraagt de verzendtijd 2-3 werkdagen.

Het pakket wordt bij de buren aangeboden.

Wij leveren in Nederland en België.

Omdat de SunWise sunscreens op maat (volgens de door jouw ingevoerde specificaties) gemaakt worden, kunnen de screens niet geretourneerd worden. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden artikel 10.6. Heb je een klacht of een product ontvangen met fabricagefouten? Stuur dan een mailtje (info@sunwise-screens.nl). Dan lossen we het direct op.

Neem bij fabricagefouten direct contact met ons op. Wij beoordelen de klacht en bij fabricagefouten leveren wij een nieuw screen. Zie voor garantie ook onze algemene voorwaarden artikel 12

Het is mogelijk om je bestelling bij ons in Enkhuizen af te halen. Je kunt op deze manier nóg sneller genieten van een koeler huis. Wij kunnen de verzendkosten echter niet crediteren of in mindering brengen.

De verzendkosten bedragen € 10,95